tjocksmock öra+ny bikini :D

im baaack lovers&haters!
jag har precis tryck egenom ett gammalt hål i örat, fyheeelvete vad jag fick trycka.
gjorde ju svinont fifan!
så nu springer ja omkring härhemma med ett jävla boxningsöra! (dvs sjukt svullet)
men man är ju en viking, så de får man väl ta! moahaha!

vill fortfarande ha önskelmål o råd om vad jag ska skriva om kära läsare?
de är ju trotts allt ni som läser :)
har fått töntiga önskemål om"mer naket", "varför jag är så vacker" osv osv..
mer naket?  NEJ! läs mig blogg i sommar så kanske de kommer upp strandbilder, mer än så blir de inte..
varför jag är så vacker: ja.. tycker ni det, så tack! mina föräldrar gjorde väl ett bra jobb i sängkammaren.. haha! ;)

aja beställde nyss en ny bikini,
o eftersom ja måste komplettera håret blev de en blommig,
vad tycks? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0