sorry dude!

hej såhär mitt i natten!
för er som hann läsa mitt inlägg om jonas "gay á la norrland".
jag måste tyvärr svälja min stolthet o säga att jag hade fel!
efter att ha tagit några minuter o faktiskt läst några inlägg i hans blogg så måste jag med rak rygg säga att jag hade fel! han kanske inte alls är så patetisk som jag trodde att han var.. eller jag vet inte?
jag har som jag skrev bara läst 2-3 st av hans inlägg, o där bildade jag mig en uppfattning om att han var en patetiskt liten looser.
men ae han verkar fan ha lite vett i skallen..

(o du jonas, ska inte tro att de är för att du svarade på din blogg, o jag är rädd för konflikter eller liknanade, för de är bland de roligaste som finns annars. men på riktigt, sorry dude! trodde du va en nolla innan ja kolla upp dig lite mer)


inte likt mig att be om ursäkt så lätt, men kanske är en mognadsprocess? :)

aja nattinatti! :* sov gott!

Kommentarer
Postat av: EY

du kan behöva en tankeställare

2012-05-09 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0