lista på inköpen i torsdags mm

Hello again!
undra varför jag alltid blir så trött när jag måste vara vaken...
likadant på morgonen när jag vet att jag måste gå upp, då går de verkligen inte,
men när jag inte behöver gå upp till något är jag hur pigg som helst när jag vaknar..
varför är det så? är det så för er med?
jag vet inte vart min kamera är, men ni får en lista på vad jag shoppade i torsdags :)

*2 ursnygga linnen från bikbok
*1 par leopard solglasögon från bikbok
* 3 olika fjäderörhängen från ur&penn, 1 par blå(som ja gav till becca), ett par svarta (som kimberley fick med sig) o ett par rosa leopard ( jag ääälskar leopard)
* ett blått linne med rosett på axeln från mq (gav till becca som fyllde 20 i torsdags)
*självlysande kondomer (oxå till becca)
* nytt smink!

hade gärna velat visa er, men de får bli när jag hittat min kamera :)


Är iallafall hemkommen från min bror nu, där blev de tårta o mysstund med mamma, gabbe o hans flickvän saki från japan. så när de är familjekalas får man träna på engelska då det är allt saki förstår.
nu ska jag ut o hoppa hopprep sen ut o springa ikväll trorja. måste får kroppen i trimm till sommaren!
men först: mat o mys med lina om en liten stund.
Hörs sen :*

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0