KRYSSNING!!!

hellluuuuu!
hemma efter nått glas vin i ekholmen nu, de va trevligt!
lämnade mamma o hennes vän nu så dom får lite egen tid, de kan dom behöva:)

påtal om nått helt annat så ska jag o min kära vän sabina på kryyyyyssning på onsdag!!! sjukt roligt!
fira hennes 18årsdag.  hoppas hon kommer ihåg mer än vad jag gjorde på min 18årsdag....
ja va nämligen på kryssning då, minneslucka på 8 timmar o 5000 kr fattigare ;P inte världens roligaste baksmälla..
men jag var ju iofs full när jag vakna o blev nekad i baren kl 3 på DAGEN efter... ajajaj!  inte bra sabbie, inte bra!
menmen, denhär gången blir de nog lite lugnare då jag har betydligt mycket sämre budget denhär gången ;P
men de kommer bli fett ändå!!
o nästa månad åker jag o min fina mandy på 100% party där våran vän söder ska spela/uppträda! kommer oxå vi sjukt värt! hoppas på att få med en till fin karl från sthlms trakterna ;) men de KANSKE ni får veta mer om senare ;)

nu äre dax för bb! pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0