god... morgon?

hej på er alla söta!
jag somna inte förns 8 imorse, så vakna nu för en halvtimme sen typ..
kommer ju säkert kunna sova inatt.. eller nae.

jag idag tänkte jag prata om killar.
anledningen till detta är att marcelo från bb har irriterat ihjäl mig, han går verkligen mig på nerverna!
skulle de va lagligt att skjuta någon så... aa mer behöver jag inte skriva.
nu är det såhär! hittar ni killar en bra tjej som är snäll, så sluta utnyttja det förhelvete!!
va snälla tillbaka o visa eran uppskattning istället.. kanske laga maten nån gång ibland, erbjud er att hjälpa till med saker oting, kanske köpa blommor? de brukar uppskattas.
min mamma fick blommor häromdagen, dock inte av sin kille. men hon gick o va glad över dom blommorna i flera dagar!
o för några år sen hade jag en underbar kille i skåne som skickade blommor med bud till mig helt random, fick 40 stooora rosor, oj vad glad jag blev då!
snälla killar lär er att bete er som vuxna människor (om ni nu är vuxna)
o dehär gäller självklart tjejer med ifall de är dom som är badguysen i förhållandet.
nu är jag arg, over and out!

enligt mig världens finaste par!

hon är så jävla vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0