fullt schema!

tjohooo!
fullt schema idag!
nu har vi vart o fikat med ellen i stan, kom precis hem, vart hemma i 10 min typ.
nääästa: möta mandy i stan en sväng, saknar min lilla pulla massor..
de ska bli mysigt!
undra varför de alltid blir så att jag ska göra allt så samma dag..? hmm...
borde bli buisnesswoman eller nått, så stressigt jag har de jämt, haha!
eller de har ju inget med de att göra kom ja på..
efter mandy åker ja till ekh o firar mammas vän, mys!!
o där ska ja även träffa kimberley o kanske några andra som ni inte vet ;)

aja hörs sen :* pusss


jag o min fina mandy när vi fick för oss att flytta till sthlm i sommras!
o där har ni mig i långt hår för er som inte sett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0